Perlindungan Takafulink yang merangkumi perlindungan 3 dalam 1 termasuk khairat kematian, kad perubutan komprehensif dan pelaburan berlandaskan syariah. Dapatkan cadangan pelan perlindungan sekarang!

Perlindungan Takaful Puteri Plus memberi perlindungan khas untuk wanita yang melibatkan penyakit sakit puan. Perlindungan unik ini harus ada untuk setiap wanita di seluruh Malaysia. Dapatkan cadangan pelan perlindungan Takaful Puteri Plus sekarang!

Takafulink MRTA adalah pilihan bijak untuk anda yang berhasrat untuk memiliku rumah idaman sendiri. Polisi nyawa Takafulink MRTA ini digunakan sebagai perlindungan atas pinjaman atau hutang rumah

Takafulink Cerdik adalah pelaburan untuk pendidikan anak anda ada apabila mencapai usia 25 tahun. Dapatkan pelan Takafulink Cerdik untuk anak anda sekarang!

Posted by Mubin Abdurrahman | Friday, June 18, 2010 | 1 comments

1. BONUS TUNTUTAN SIFAR
- Anda akan diberi bonus sehingga RM 500 sekiranya anda tidak membuat sebarang tuntutan dalam tahun tersebut. Kekalkan kesihatan anda dan anda akan menerima ganjarannya.

2. PERLINDUNGAN MENYELURUH UNTUK BIL HOSPITAL DAN PEMBEDAHAN
- Takaful Health menyediakan perlindungan menyeluruh sekiranya anda dimasukkan ke hospital, memerlukan pembedahan atau mendapat rawatan pesakit luar. Ini sememangnya dapat memberikan anda ketenangan fikiran.

3. PILIHAN UNTUK MENGETEPIKAN HAD TUNTUTAN TAHUNAN
- Anda dapat memilih untuk meningkatkan had tuntutan tahunan. Dengan manfaat tambahan ini, anda tidak perlu risau sekiranya bayaran perubatan anda melebihi had tuntutan tahunan anda.

4. PILIHAN DARI PELAN PERUBATAN YANG MAMPU DIBAYAR
- Pilih dari 5 pelan Takaful Health yang sesuai dengan keperluan dan anggaran belanjawan anda. Dari caruman serendah RM 100 sebulan, anda pasti mendapat perlindungan yang bersesuaian.

5. PERLINDUNGAN SEHINGGA UMUR 70 TAHUN ATAU 80 TAHUN
- Pelan perubatan Takaful yang menyeluruh ini memberi perlindungan sehingga anda mencapai usia 70 atau 80 tahun.

" Choose from the best! "

One Response so far.

  1. Unknown says:

    Layari kadmedical.blogspot.com

Leave a Reply

Panel Hospital