Perlindungan Takafulink yang merangkumi perlindungan 3 dalam 1 termasuk khairat kematian, kad perubutan komprehensif dan pelaburan berlandaskan syariah. Dapatkan cadangan pelan perlindungan sekarang!

Perlindungan Takaful Puteri Plus memberi perlindungan khas untuk wanita yang melibatkan penyakit sakit puan. Perlindungan unik ini harus ada untuk setiap wanita di seluruh Malaysia. Dapatkan cadangan pelan perlindungan Takaful Puteri Plus sekarang!

Takafulink MRTA adalah pilihan bijak untuk anda yang berhasrat untuk memiliku rumah idaman sendiri. Polisi nyawa Takafulink MRTA ini digunakan sebagai perlindungan atas pinjaman atau hutang rumah

Takafulink Cerdik adalah pelaburan untuk pendidikan anak anda ada apabila mencapai usia 25 tahun. Dapatkan pelan Takafulink Cerdik untuk anak anda sekarang!

Posted by Muhammad | Monday, October 3, 2011 | 0 comments

PruBSN SmartLink adalah satu pelan sumbangan berkala berkaitan-pelaburan yang direka untuk menyediakan perlindungan serta membina dana pendidikan yang kukuh untuk anak anda. Pelan ini juga menganugerahkan kecemerlangan akademik anak anda melalui manfaat uniknya, Bonus EduSmart.

Dengan sumbangan minimum berjumlah RM80-RM100 sebulan, pelan yang berpatutan ini disediakan untuk anak anda yang berumur di antara 1 hingga 18 tahun. PruBSN SmartLink adalah fleksibel di mana anda boleh memilih sama ada pelan tersebut matang apabila anak anda mencapai umur 25 tahun atau anda boleh melakukan perancangan masa hadapan supaya ia tamat tempoh pada umur 80 atau 100 tahun.



Hubungi kami untuk mendapatkan pelan PruBSN SmartLink sekarang!

Leave a Reply

Panel Hospital