Perlindungan Takafulink yang merangkumi perlindungan 3 dalam 1 termasuk khairat kematian, kad perubutan komprehensif dan pelaburan berlandaskan syariah. Dapatkan cadangan pelan perlindungan sekarang!

Perlindungan Takaful Puteri Plus memberi perlindungan khas untuk wanita yang melibatkan penyakit sakit puan. Perlindungan unik ini harus ada untuk setiap wanita di seluruh Malaysia. Dapatkan cadangan pelan perlindungan Takaful Puteri Plus sekarang!

Takafulink MRTA adalah pilihan bijak untuk anda yang berhasrat untuk memiliku rumah idaman sendiri. Polisi nyawa Takafulink MRTA ini digunakan sebagai perlindungan atas pinjaman atau hutang rumah

Takafulink Cerdik adalah pelaburan untuk pendidikan anak anda ada apabila mencapai usia 25 tahun. Dapatkan pelan Takafulink Cerdik untuk anak anda sekarang!

Posted by Muhammad | Tuesday, August 10, 2010 | 0 comments

Kerjaya sebagai seorang ejen takaful amat menarik sekali. Tugas seorang ejen takaful bukan sahaja memberi servis pengurusan kewangan dan perlindungan kepada pelanggan, tetapi juga sebagai individu yang membantu menyebarkan kesedaran tentang betapa pentingnya mempunyai perlindungan takaful.

Sekiranya anda minat untuk menjadi seorang ejen, ini adalah syarat-syaratnya

1- Berumur antara 18 hingga 55 tahun
2- Mempunyai sijil SPM dan lulus sekurang-kurangnya 5 subjek
3- Warga negara Malaysia
4- Sentiasa bersemangat!

Latihan diberikan secara percuma selama 2 atau 3 bulan, dan pemohon perlu menduduki sekurang-kurangnya 2 ujian sebelum menjadi seorang ejen takaful. Apa yang menarik di kelas latihan, pemohon akan didedahkan dengan teknik-teknik membaca gerak bahasa badan (body language), kaedah untuk menyampaikan maklumat dengan berkesan, kelebihan perlindungan Prudential BSN Takaful dan juga komisyen yang diterima oleh setiap ejen takaful. Tahukah anda dengan menjadi ejen Prudential BSN Takaful, komisyennya adalah sehingga tahun ke 6? Bermakna, apabila seorang pelanggan yang telah membeli polisi daripada anda, maknanya anda akan menerima komisyen sehinnga tahun ke 6. Berapa jumlahnya nanti akan diajar semasa dalam kelas latihan.

Untuk menjadi seorang ejen Prudential BSN Takaful, anda boleh hubungi salah seorang dari kami bertiga di sini.

Leave a Reply

Panel Hospital