Perlindungan Takafulink yang merangkumi perlindungan 3 dalam 1 termasuk khairat kematian, kad perubutan komprehensif dan pelaburan berlandaskan syariah. Dapatkan cadangan pelan perlindungan sekarang!

Perlindungan Takaful Puteri Plus memberi perlindungan khas untuk wanita yang melibatkan penyakit sakit puan. Perlindungan unik ini harus ada untuk setiap wanita di seluruh Malaysia. Dapatkan cadangan pelan perlindungan Takaful Puteri Plus sekarang!

Takafulink MRTA adalah pilihan bijak untuk anda yang berhasrat untuk memiliku rumah idaman sendiri. Polisi nyawa Takafulink MRTA ini digunakan sebagai perlindungan atas pinjaman atau hutang rumah

Takafulink Cerdik adalah pelaburan untuk pendidikan anak anda ada apabila mencapai usia 25 tahun. Dapatkan pelan Takafulink Cerdik untuk anak anda sekarang!

Posted by Muhammad | Saturday, May 28, 2011 | 0 comments

Produk terkini dari Prudential BSN Takaful ialah PruBSN Ummah. PruBSN Ummah ini memberi peluang kepada orang ramai untuk meletakkan target (impian) untuk melakukan ibadah Haji. Produk takaful yang unik ini akan meletakkan tempoh jangka masa untuk melakukan ibadah Haji. Contohnya apabila pemegang polisi PruBSN Ummah ingin melakukan Haji dalam tempoh 10 tahun dari sekarang dan mahu menyimpan RM60 sebulan, maka wang tersebut akan disimpan melalui PruBSN Ummah. Dalam tempoh simpanan tersebut, pemegang polisi secara langsung akan menerima pelbagai manfaat dari PruBSN Ummah.

Manfaat-manfaat Haji/Umrah
• Manfaat Takaful Berganda akan dibayar sekiranya anda meninggal dunia atau disahkan hilang upaya kekal dan menyeluruh semasa menunaikan Haji/Umrah.
• Kami akan memastikan bahawa kewajipan Haji anda ditunaikan sekiranya anda meninggal dunia atau disahkan hilang upaya sebelum anda sempat menunaikan Haji menerusi Badal Haji.
• Pengeluaran simpanan bagi perjalanan anda untuk menunaikan Haji/Umrah.

Bonus loyalti
• Sememangnya berbaloi untuk menjadi pelanggan setia kami! Anda akan diberi bonus loyalti sebagai Elaun Haji apabila anda menunaikan Haji sekiranya anda membayar sumbangan anda secara konsisten.
• Pelan ini juga menyediakan bonus loyalti apabila anda terus membayar sumbangan anda sehingga penghujung tempoh takaful anda atau sekiranya anda meninggal dunia atau disahkan hilang upaya kekal dan menyeluruh, tertakluk kepada terma dan syarat.

Jaminan kewangan sekiranya anda meninggal dunia atau disahkan hilang upaya kekal dan menyeluruh
• Menjamin keperluan kewangan masa depan untuk keluarga anda.
• Memastikan tanggungjawab kewangan anda yang masih tertunggak dijelaskan.
• Wang tunai tambahan bernilai RM2,000 untuk manfaat Khairat Kematian.

Manfaat-manfaat Penyakit Kritikal
• Melindungi anda apabila anda dikenalpasti menghidap penyakit yang boleh mengancam nyawa anda.

Tingkatkan simpanan anda
• Pengumpulan wang simpanan bagi menunaikan Haji, Umrah atau tujuan-tujuan lain. Walaupun setelah anda disahkan menghidap penyakit kritikal1, kami akan memastikan simpanan anda terus meningkat.

Lindungi masa depan orang-orang yang anda sayangi
• Wariskan kekayaan anda kepada orang-orang yang anda sayangi menerusi penulisan wasiat Islam.

Muat turun brosur PruBSN Ummah di sini

Hubungi kami untuk mendapatkan pelan PruBSN Ummah sekarang!

Leave a Reply

Panel Hospital